Mikmikbuk Kızlar 3 gündür başım fena bol su, temiz hava nefes egzersizi, nane masajları vs yaptım. banamısın demiyor. Başım ağrımıyor acıyor resmen. Parol falan içsem nolur ya da başka öneri
Dmlkdr Mikmikbuk ilk 3 ayınızı doldurduysanız için ben ağrılarım dayanılmaz olduğundada içiyorum doktorum yasaklamadı kendi yazdı hatta bazen kasık ağrım çok oluyor sinuzitim tuttuğunda beynim zonkluyor 3 gün iyi dayanabilmişsiniz çok geçmiş olsun
Deryabelinay Mikmikbuk çok geçmiş olsun bende tam 3 gündür bir gidip bir gelen baş ağrısı mide bulantısı vardı bu sabah dayanamadım acile gidip serum taktırdım tansiyonunuzu ölçün benim hem migren var hem de tansiyonum çok dusuktu parol serum ve tuzlu su taktılar kendime geldim parol icebilirsiniz ben hamileliğin başından beri kullanıyorum migrenim tuttukca doktorun bilgisi dahilinde tehlikeniz varsa doktorunuza danışın
atlasinannesiii Canım eğer ağrı kesici geçirmezse acile gidip parol serum var zaten küçük bişey hemen bitiyor takılınca tabi önce kesinlikle doktoruna sor benimde 5 gün geçmemişti artık doktora sordum serum yapıldı anında kesildi ağrı