Mirage06 kanınızda açlık tokluk değerlerinzde sıkıntı görmediyse doktorunuz istemez zaten. Ama istediyse yaptırın. Gündemden gördüyseniz zaten canan karatay meslekten men edildi 15 günlüğüne sırf şeker yüklemesi zararlı dedi diye. Demekki zararlı değil. Bence yaptırın ben yaptırdım hiçte pişman değilm