Berrycherry Deserya22 ebe ya da hemşirenize sorabilirsiniz, bizimki sadece çıtçıtlı body, şapka ve penye battaniye istedi. İlk birkaç saat ten tene temas için çıplak bırakıyorlar bebişleri😊
balbocegim27 Deserya22 alt üst takım iç zıbın şapka penye battaniye yeterli ben eldiven de koymuştum ama giydirmemis zaten battaniye ile sarmalamisti
Suzanne Medicalparkta doğum yapmayı düşünüyorum orda yeğenimide kendi verdikleri hastane çıkışıyla getirmişlerdi o yüzden vermeyeceğim fotoğraf çekimi için temiz kendi aldığımı giydirirm
meltemonen Deserya22 arkadaşım 5 li takımı ver 10 lu takımın parçalarını kaybettiler dedi 😏 ama bende 10 lu vercem hemşireye
Yzaman Deserya22 ben 7 li aldım onu vereceğim mama önlüğünü çıkarıp içine ince battaniye koyacağım sadece
anaacemi Aslında 10 lu 5 li fark etmez. Kış bebeşiyse zıbın alt üst takım yada tulum. Bebek bezi , eldiven , şapka, bebişi sarmak için battaniye. Biz bunları giydiriyorduk. Zaten bir iki saate tekrar üstünü değiştiriyorsunuz.
Busra2013 Deserya22 ben ısvıcrede yasıyorum burda benek hastaneden cıkana kdr hastahane kendı elbıseler verıyor gıydırıyor ben sadeve hastaneden cıkınca bı takım goturcm o kdr
Sinemmmmm58 Deserya22 ben 5 li verdim yaninda da 1 tane battaniye verdim 10 lu set hic almadim gerek duymadigim icinn
Aylin2011 Deserya22 10 lu seti hazırladım iki kızımda ve ikizlerime ebeye verilecek çantamda nohut battaniye, penye battaniye, iç zıbın, çıtçıtlı badi, alt üst takımı, eldiven, bere, çorap, 1 er tanede bez koydum
Deletedmom_33 Deserya22 Ben 5′li vereceğim. 10′lunun battaniyesini birde. Gerekirse Puffy battaniyeyi de vereceğim Şubat’ta doğum olacak