Merhabalae bugün tam 16 haftalık oldum doktor kontrolümüz vardı ,doktor cinsiyete kız dedi qma şimdilik alışverin yapmayın 2 haftaya net belli olur ama gördüğüm kız dedi ,ya acaba yanılma olur mu erkek olsa daha erken belli olmazmıydı kesin kız değilmidir ama doktor net gibiydi sadece yine de 2 hafta bekleyin dedi