Mervesude01 canım ilk denememde sonuç aldım çok şükür, darısı başına inşallah 🌸 kısaca anlatayım, adetin bittikten sonraki gün yapmaya başla garanti olsun bazen erken yumurtlama olabiliyo çünkü. Her gün aynı saatlerde yapmaya çalış, test öncesinde çok sıvı tüketmemeye özen göster. İki tane çizgisi var biliyorsun ki , normal zamanlarda c yazan çizgi koyu renk, t yazan çizgi açık renk oluyor. Yumurtlama olduğu gün iki çizgi de aynı koyulukta oluyor. Yumurtlamayı yakalayınca o günü değerlendir, yumurtlama sonrasındaki en geç iki gün içinde çizgi tekrar açık renge dönecek o da çatlama demek oluyor. Hem yumurtlama hem çatlama günlerini değerlendir, inşallah gönlüne göre olur