Ağustos da düşük oldu düşük sonrası 5 gün regli oldum. Eylül boş, ekimin 3ünde reglim başladı ama parça parça hiç yok denilecek kadar az 9 gün sürdü. Tekrar ekimin 29 unda akıntı geldi 2 gün kesildi. Regli olmam gereken tarih kasımın 5idi yaşayanlar varmı rahim toparlanmaya çalışıyor biliyorum bekliyorum ama içimide kuşku kaplıyor bir sıkıntı var mı diye.