Senaaaakkkk doğru söylüyorsunuz ben bu şekilde 15 gün bekledim. Ha doğurdum ha doğuracağım diye diye. Üstelik doktorum en son açılmam 3cm olunca kendiliğinden, uyarıcam başlasın doğum, kan gelir korkma dedi. Ama sürekli nişanım gelmesine ve oğlumun doğum kanalına inmesine rağmen sancımda yoktu . oğlumun da doğmaya Hiç niyeti yoktu. En son planlı bir şekilde suni sancıyla doğum yaptım