Doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu. Ilk gecende gebe kaldım başladı hayatımın kötü günleri .3 defa 5 aylık düşük yaptım serkljda oluyordum. Neyse her doktora gittim özel devlet en son özel hastanede son 3.dusugumde ki doktoruma gittim bu 3 ve aynı aylar da düşük yapıyorum dedim. Rahmim T’ymis dediğinde ağladım azla anne olmayacaktım sandım ameliyatı oldum tedavim bittiği ay hamile kaldım yine dikiş oldum 30.hfta ya kdr herşey guzeldi sonra eşimle sorunumuz olunca aglmsktN bisey yiyemedim kızım küçük kaldı gelişimi tam kilosu zayıftı derken 38.haftama girdim kızımın suyu gitmiş ve norml doğum yaparsam rahmim yirtilacakmis çocuk sahibi olamayacakmişim kabul ettim kızım 45cm 2700 doğdu. Rabbim nu duyguyu tüm annelerimize tattirsin 🦄🐷🌸