prensesimveannesi Kızlar sizden dua istiyorum inşallah fazla uzun sürmez hemen kucağıma alırım kızımı 🥲
NESLIHAN_ prensesimveannesi Allah yardımcın olsun canım benim bizde beklemedeyiz sende bize dua et 🙏❤
Ebusss1 prensesimveannesi bende pazartesiye kadar bebek gelmezse yatışım yapılacak suni sancıyla allah yardımcınız olsun
Sfm51 prensesimveannesi hayırlısıyla sağlıkla en kısa sürede alırsınız bebeğinizi kucağınıza inşallah 🤲🏼 kaç haftalıksınız 🥰
prensesimveannesi Sağolun kızlar, güzel geçti sezeryan ağrım var tabi birazcık oturup kalkarken yürürken
Handankzu prensesimveannesi evet bende de öyleydi dün ama bugun iyiyim kahveyi bol iç gazda çıkardıktan sonra rahatlıyısun bişeyin kalmaz inşallah canım allah analı babalı büyütsün eve geçtik biz ağrım sadece kalkarken oluyor o kadar
edasahbazsahin Aynı gündeydik sizinle aklım hep sizdeydi. Hep bakıyordum yazmış mı doğurdum diye dedim şimdi denk geldim. Allah kurtardı sizi darısı bizlere ❤️ Sağlıkla büyütün.
Handankzu prensesimveannesi ben bitter çikolata yedim ve kahve içtim geanul anında çıktı gazım gazı hisettiğin an ayakta olman gerek yoksa yattığın yerde zor oluyor yürümeye çalış devamlı yürümekte gaz sancını azaltır benim oyle oldu