Ervasl Canım pıhtılaşman var sanki. Çünkü bende genetik test vermiştim. Doktor heterezigot taşıyıcısısın genetikten gelen bir hastalık sana geçmiş taşıyıcı olarak demişti. Ama zaten 10 kişiden 8 inde oluyormuş. Bana doktorum coraspirin başlamıştı. Bir buçuk yıldır içiyorum. Doğumum yaklaştığı için doktorum geçen hafta bıraktırdı.