Huysuzsema Kızlar ada çayı içmenin bi zararı yok değil ki? Ben dün gece yatmadan 1 bardak tükettim 39+1 im doğumu başlatma ve kolaylaştirma gibi bi özelliği varmış deneyen varmı günde kaç bardak içtiniz
pamukkizimm Huysuzsema benim doktorum da 31 haftamdan beri iç diyor şuan 35+2 dün kontrolüm vardı içiyor musun dedi içmiyorum dedim içmemi önerdi yine artık başlayacağım bende
Medid06 Huysuzsema ben ada çayını bilmiyorum da ahududu yaprağı çayı doğumu kolaylaştırıyor diye biliyorum ben 37.haftadayım alacam bu hafta başlayıp deneyeceğim doğurursam yazarım ✌🏼😅
Arifeozturk Bnde içiyorum cnm ahududu çayı da iyi oluyo bn de basladm 36 haftalık bnm ki de günde 2 bardak içiyorum