Herkese merhaba 37.haftamdayım doktorum haftaya çatı muayanesi yapacağını söyledi boyum 1.55 boyum sınırdaymıs bebeğimin gelişimi de hep bir hafta önden gidiyor doktorum büyük bir ihtimal sezeryan olucagini söyledi hiç sezeryan olmak istemiyorum daha önce başına gelmiş olan bilgisi olan var mı ??