Annemm_22 Bakımlı olabiliyor musunuz normalde kendimle ilgilenmekten çok zevk alırdım eşim her geldiğinde süslenir püslenir özenirdim ama şimdi pijamalarla görüyor adam 5bucuk aydır sizde durumlar nasıl 😊😁
ElifB08 Annemm_22 eğer zor bi hamilelik yaşıyorsanız normal, ama ben sıkıntısız yaşadım o yüzden günlük bakımlarımı yapabildim 🥲
cahillesohbetikestim Annemm_22 önceden de bakımlı değildim şimdi de ay yapamıyorum ben ya olmuyor bir ara çok heveslendim süslendim püslendim eşimle sevgiliydik o zamanlar kıskandı bir daha da tek makyaj yaptırmadı 🤣
Hilal-95 Annemm_22 37 oldum çok şükür bi problemım yok ağrılarım var illaki ama gayet kendıme bakıyorum🤭🤣 giyiniyorum saclarımı yapıyorum ben seviyorum bu işleri ya 😁
Deniz1121 Ne bakımı üstümü zor giyiyorum artık 35.haftadayım, hamilelik beni hayattan soğuttu, bu süreçte babam ameliyat oldu ben 3 aylıkken, sonrasında 1 aylıkken bebeğim covid oldum bu süreçte çok saldım, ama her şeye rağmen ne anne olmak çok güzel:):)
Annemm_22 Deniz1121 bende ilk 3 ay hastanelerdeydim şimdi evdeyim hep pijamalarla eşim bile diyor sen bayağı saldın diye ama kalkasım gelmiyor kesinlikle karnımda minik bir kalbin attığını bilmek her şeye değer♥️
Annemm_22 ElifB08 ilk zamanlar zordu şimdi iyiyim ama evi toplaysım bile yok temizlik hastası bir insan olmama rağmen duş alınca yarabbi şükür der oldum 😁bütün gün uzanmak istiyorum
Petyynut İşk 3 ay düşük riskim vardı hiçbir şey yapamadım maalesef yıkanamadığım günler bile oldu ayakta durmak yasaktı o ara baya salmıştım ama sonra risk kalkınca normal düzenime döndüm
Annemm_22 cahillesohbetikestim ne güzel işte adam alışmamış biz çok alıştırdık heralde hep bakımlı olmayı olmayınca adam garipsiyor Bi misafirliğe gideceksem özeniyorum artık
Annemm_22 Elifinannesii_ evet bu ben kalkayım şunu yapayım diyorum neyse az daha uzanayım sonra derken akşam oluyor
Ozlem2904 Bizde tam tersi, ben özenirim eşimin eve gelmesine yakin ustumu degistiririm goz makyaji yaparim eşim ruj falan sevmiyo. Hamile tayti giyiuorum siyah iyi hissettiriuo ama eşim daha rahat bol biseuler gysene der 😂😂😂 bazen kendi getirir kendi tsirtlerinden bak bol bol rahat diyo 😂😂😂
Annemm_22 Ozlem2904 Allahım ne yapsak yaranamıyoruz yani 😁😁bebişlerini çok düşünüyorlar.. Hamilelikte tekrar aşık oluyorum eşime. 5 dakika ayakta dursam hemen sırtım kopacak gbi oluyor diye bulaşık makinesi ne eğilemiyorum okula gitmeden boşaltır giderki rahat ben bulaşıkları mı atabileyim ama ben bişey onun için yapmayınca üzülüyorum
Ozlem2904 Annemm_22 bulasik makinesi uzun b suredir eşimde 😂😂😂😂😂😂 ama dediginiz gibi bebeklerini cok dusunuyolar. 😂😂
Hilal-95 Annemm_22 🤗 yap tabi ama bence önce kendın için yap kuzum ben kocam evde olmasa bile yaparım severim kendımı 😃 kocam bana süslensin 🤗
Annemm_22 Ozlem2904 benim için o bulaşık makinesi ini boşaltması büyük mutluluk tek bardağını kaldırmayan adam olunca 😁