Merhaba, Bizde de kan uyuşmazlığı vardı bende kanama yada leke olmadı 28 haftalikken igne yaptırdım. Ama doktorum her kontrolde eger kanama veya leke gelirse hemen gel iğneyi yapmamız gerekiyor diye uyardı beni
İgneyi yaptırdıysanız bir sorun olmaz bence