Gizemmmmira korkma bende çok az almıştım son ay biraz daha aldım hatta herkes nasıl olur diye çok şaşırdı bebek kucuk sandılar bebeğim gayet iyi Hem herkes kilo alcak diye bisey yok. Kuzenim 38 haftada halen sadece 2 kilo aldı bebegi sağlıklı olabilir yani bunlar. Direncsiz kalmani da gerektircek bisey yok. Bence çok yemek yemeye çalışma zaten son ay alcaksin kilo sadece sağlıklı beslen yeter.