Havva-42 Merhaba Arkadslar ben 24+2 haftalık gebeyim bugün HastNeye kontörle gittm ve bebeğin beyninin bir tarafında fazla sıvı var dedi riskli gebeliğe gönderdi bu durumu yaşayan var mı tedavisi var mı düzelme durumu var mı yardımcı olur musunuz
Remziyeee Havva-42 Canım doğumdan sonra vakum sistemi yada ameliyatla alıyorlar benim yeğenim de öyle oldu Okmeydanı devlet Hastanesi’nde ameliyat oldu gelişimi ile ilgili sorun yaşamadık çok şükür
Remziyeee Havva-42 evet o küçücük bedeniyle ameliyata girmesi bekleme süresi bizim için çok zordu sonuçta beyin de herhangi bir hasar kalıcak mı gelişimine engel olucak mı vs sorular vardı aklımızda şimdi çok şükür ilkokul birinci sınıfa gidiyor