Deletedmom4548454 EceNil insallah benimde öyle olur canım bende de iltihap var belli akıntının renginden zaten ve iliski sırasında agrı oluyor umarm bebek olmamasının sebebi budur ve bu aydan sonra olur😔
annesinin_beybisi Deletedmom4548454 evet canım benim 4 senedir olmuyor 5. seneye girdi bende pcos var tüp bebek yaptırıcam diğer herşeyi denedik
Deletedmom4548454 annesinin_beybisi gyno max Xl canım ismi 3 tane var içinde gece uygulayıp yatıyorsun
annesinin_beybisi EceNil fitilin adi neydi acaba ben gittiğimde 1 tozluk toz veriyor doktor ve antibiyotik o da ise yaramıyor fitilin söylerseniz bir araştırayım
annesinin_beybisi Deletedmom4548454 çok sağol canım içeriğine bir bakayim doktora sorayim gerçi doktorlar pcos olduğundan diğer şeylere hiç bakmıyorlar belki de pcostan değil her şeyim normal çünkü olmama sebebi enfeksiyon olabilir
Deletedmom4548454 annesinin_beybisi insallah olur en kısa zamanda canım bende de pco gibi yumurta çoklugu var ultrasonda öyle görünüyor ama baska bir belirtisi yok sadece ultrasonda cok yumurta görünüyor
Deletedmom4548454 annesinin_beybisi aynen benim eski doktorumda öyleydi canım sürekli ona yöneldi yumurta cok diye simdi ki doktorum fitil verdi pco degilsin düzenli adetin var sadece ultrasonda yumurtan cok dedi bakalm neler olacak bundan sonra
annesinin_beybisi Deletedmom4548454 bence de yumurtlama catlama oluyor adetim düzenli ama kistim var 5.5 cm lik canım senin olur inslalah fazla kilon varsa ver
Deletedmom4548454 annesinin_beybisi insallah seninde olur canım rabbim kimsenin kucagını bos bırakmasın insallah 🙏
EceNil @annesinin_beybisi @Deletedmom4548454 Mixovul kullanmistim canim ben birde tienz mentollü ped kullanmistim o ay o da butun kanallari aciyormuş bence onunda etkisi oldu diye dusunuyorum bir dene istersen. Ha birde şekeri tamamen kes hic yeme yani öyle diyim cikolata seker falan bunlar mantar vb enfeksiyonlari iyice azdiriyor. Bol bol ev yogurdu ye kefir iç. İnan bana etkisini 10 gunde falan net gorursun. Bendede iliskide yanma vardi ve cok yogun akinti.
EceNil @“rabis1905” https://ty.gl/p0lfbld8t2 Ben trendyoldan almistim. Bence kesinlikle dene hem enfeksiyonu gecirmeye yardimci hemde yogun mentol etkisinden dolayi tüpleri açiyor diye okumustum. Zarari yok hatta hamilelikte bile doktor kontrolunde kullananlar var.
Damlacem Deletedmom4548454 ilaç sadece toz karışım olandan kullandım ve antibiyotik ama geçmedi yani şuan hiv birşey kullanmıyorum Hamile kalmak içinde yumurta çatlatma iğnesi oldum çünkü bendeki sorun adet düzensizliği ve yumurta tembelligiydi 😌
Damlacem Deletedmom4548454 inşallah sizdende güzel haberler alırız ınşallah herşey gönlünüzce olsun 🙏