Gamzedrsun Merhaba kızlar 19+3 günlüğüm decavit kullanıyorum 2 tane kaldı bitmek üzere kontrolüme 10 gün var henüz doktora sorma gibi şansım yok. Bitince tekrardan alıp devam etmelimiyim
poyrazinannesi3547 Gamzedrsun ben sağlık ocağına yazdrıyorum bitince Hamileligin sonuna kadar diye biliyorum bebek için vitamin
o1anneadayi Gamzedrsun canım bende 23 haftadayim sürekli kullanıyorum bitince sağlık ocağına gidip yazdırıyorum hamileliginin sonuna kadar kullanacağız
Minnakkkk Birmelekbiranne ben bulantolardan içemiyordum kokusu cok kotü Bi de buyuk ya 😀 ama cok sukur hic sıkıntı yasamadım vitamin deger leri olarak
Hilal-95 Gamzedrsun emzirirken bile öneriyo doktorlar canm bn kullanıyorum 37 haftadayım demir eksıklığı olmaması için doktorm devam diyor