ikizlerin_annesi__
Merhabalar kaç haftalıksınız, mutlaka doktorunuza görünün. Genelde kahverengi leke korkutucu değildir, ama kontrol ettirmekte fayda var. Bende yaşadım kahverengi başlayıp yoğum kırmkzıya döndü, doktor kontrolünde şuan çok daha iyiyiz çok şükür.