gebeliğimin başından beri her ay öncekinden daha da düşüyor ama düşmesi için hiçbi şey yapmıyorum tatlı tüketiyorum reçel çikolata tüketiyorum. Dün gene kan verdim en son eylülde 79 çıkmıştı. şimdi 70 çıkmış sınır zaten 74 yani nasıl böyle düştü anlamıyorum. Yüksek çıkınca sorun oluyor peki düşük çıkınca da sorun mu bilgisi olan var mı?
Haftam 28 şeker yüklemesi testi yapmadım doktorla bugün konuşacağım duruma karar vereceğim.
Doktora öğleden sonra gideceğim de öyle bi merak ettim tecrübesi olan varsa diye 😊