Merhaba kızlar ben de enfeksiyon çıktı doktoruma mesaj atmıştım geç dönünce başka bir güvendiğim doktora mesaj attım Monurol iç dedi Doktorum da daha sonra yazdı üromisin şase iç dedi Hangisini istem kararsız kaldım bunları kullananlar var mı kullandıysanız hangisine daha etkili olduğunu düşünüyorsunuz