37+ 4 günlüğüz. Doktora dünki kontrolümde çamaşırımın ıslandığını söyledim. Alttan bi bakalım dedi. Ama doktoru sinir ettim öksür ıkın diyo ama sanki hayatımda hiç öksürmemişim gibi beynim öksürüğün ne demek olduğunu kavrayamadı stresten 😒 canım acımadı stres yapcak da bişey yok biliyorum ama normal doğum istiyodum 😐 dünden sonra normal doğumu nasıl yapcam kendime güvenim gitti :( eşim de biliyodum böyle son anda korkucağını diyip beni eleştirdi ama cevabını verdim kızlar hah. Sonuç olarak kendimi korkak gibi hissediyorum 😔