Ank-16 Günaydın güzel anneler🌸 hastanede giymek için hangi renk gecelik ve taç aldınız? Kız ve erkek için fark eder mi, yoksa her renk olur mu? Benim oğluşum olacak ama kırmızı, pembe gibi renklerde aldım. Sizin tercihlerinizi merak ettim🤗
Nisann26 Ank-16 Benim oğlum olacak Allah nasip ederse, bi mağazada ikili takım gördüm pembe renk ve çiçek desenli.. Hemen aldım valla. Aman ya çok gereksiz bi ayrıntı bence. Misal İkinci çocuğum kız olacak onda bi daha farklı renk hastane çıkışı alacağım bilmem ne.. Gereksiz bence 🙄
Sulegorkemakyol Ank-16 kızımda beyaz giymiştim bu doğumda da gri renk giyicem erkek bebek bekliyorum ama pijama ve gecelik rahat ve sonrasında giyebiliceğim ürünler olduğu için tercih ettim
Minou Ank-16 ben taç vs almadım tarzım olmadığı için 🙈pijama - sabahlık krem tonlarında aldım , çocuk cinsiyetine göre giyinmem 🤦🏻♀️🙈 😂
UmutsuzPolyanna Ank-16 ben oğlumda mavi konsept almıştım bu sefer kız olacak herkes pembe manyağı olduğumu biliyor ve ters köşe yapıp farklı renk konsepti yapıyım diyorum misal mor jdjdjd pembeden çok farklı djdj yada kırmızı yapsam çok mu kına gecesi vari olur 🤣🤣
RumeysaNur34 Buketylz944 ben almadım canım kız kardeşim almıştı hastanede kullandı bir kere benimde kızım olunca yenisini almadım kardeşimden aldım ama sorarım nereden aldığını 🥰
Belacivciv Ank-16 Ben pek sevmiyorum böyle şeyleri ama annemin hatrına takıcam, pijama olarak dümdüz, olaysız beyaz bi şey alırım😅 Taç olarak annem şöyle bir şey almış;
Nazmel Ben bu takımları aldım renkleri var ben bu renkleri tercih ettim kumaşı felan çok yumuşak kaliteli.
Beyzan738 Nazmel bunlarda güzelmiş nerden aldiniz Herkez digumdan çıkınca pijama takımı daha rahat olur diyorlar ama siz ne tavsye edersnz blmyorum sitenin adı ne bende bakım buna
RumeysaNur34 Beyzan738 lohusa takımını trendyoldan aldım canım yorumları çok güzeldi bugün yarın gelir