Kderdenzmsl 34+3 de doğum yaptım bebeğim kuvezde. bu haftada doğum yapan var mı. dualarınıza ihyicamiz var🤲🤲
Nnefri999 Kderdenzmsl Allah yardımcınız olsun canım.Bu haftalarda sıkıntı olmuyor diye biliyorum Benimkide yerinde çok kalıcı gibi durmuyor doktor erken gelebilir dedi 34+1 deyim (10 gün önden gidiyoruz ) Boyu kilosu kaç geldi sizin ?
Sedefavc Kderdenzmsl geçmiş olsun canım küveze neden girdi acaba ? Boyu kilosu kaç doğdu neden erken doğum oldu acaba
Kderdenzmsl Nnefri999 amin cnm inşallah 🤲 çok sancım oldu 3 gün çektim sanciyi en son sancida bebeğin hareketleri azaldı doğum sancısı başladı dedi doktorum gece acil sezaryen e alındım bizimde 1 hafta önde gidiyodu gelişimi ama yinede girdi kuveze 2.300 Gr 47 cm doğdu
Kderdenzmsl Sedefavc Cok saolun solunum sıkıntısı var oksijene bağlı şuan 2.300 Gr 47 cm sancılarım çoğaldı 3 gün bekletebildi doktor o ağrılarla 🥺
Black-34 Bi iki haftaya çıkar inşallah korkmayın ❤️❤️❤️Nasıl oldu acaba suyunuz mu geldi bende hep erken gelecek diye hissediyorum nedense
Kderdenzmsl Black-34 inşallah 3 günümüz kritik onu atlatirsak Allah’ın izniyle gelişimi iyi 🤲 suyum gelmedi hatta sıvısı çok iyiydi ne az ne çok herşey yolundaydı 3 gün önce sancım başladı serumlarla bekletmeye çalıştı doktor ama kızım inatçı çıktı
ebruus Kderdenzmsl annem erken dogum yapti 1.5 kg dogdu 31 hafra senin bu kgya eve geldi canim merak etme bise olmaz knsAllah❤️❤️🙌🏻
Kderdenzmsl ebruus Ay Allah razı olsun şuan böyle sözler duymaya çok ihtiyacım var inşallah dediğiniz gibi olur🤲