Betul-91 Kızlar 37.haftadayım ama hiç sancı falan hissetmiyorum. İlk gebeliğim bu haftalarda sancı hissedilmeli mi
duygu0693 Betul-91 Bizde bugün 37 olduk dün kontrolüm vardı doktor en az 15 bin adım atmalısın merdiven in çık ve squat yap bol bol dedi ama ağırlaştım oturduğum yerden kalkasım yok 🥲
MugeninNefesi Betul-91 benimde sancim olmadı pek. Sadece bebek kasılınca 1dk lık bi zorlanma yaşıyordum ve 38+1 de geldi minigim simdi 21 günlük:) sancı olmadan da doğum oluyor bir anda dikkatli olmak lazımmış:)
ezojuk Bende aynı durumdayım sancım falan yok daha yolu var yani dün catı muayenmde oldu 40 i gecen bebislerde var
Betul-91 muges44 evet o baskıyı ben de çok yaşıyorum , bir de sık sık lavaboya çıkma ihtiyacı hissediyorum
Renesme MugeninNefesi Bebeğiniz hayırlı olsun😇 hiç başka belirtiniz oldu mu acaba akıntı vs. Birde sancınız regl ağrısına benziyor muydu?
MugeninNefesi Betul-91 bebek olunca artık uygulamaya da bakamaz oldum cevap gec oldu. Sezeryan oldum ben öncesinde planlamıştık ama planlanandan önce geldi :)
MugeninNefesi Renesme sancım regl ağrısı değil de daha çok kasılma gibiydi ben hep bebeğin kasilmalari sandım hatta bebek icerse kasılıyor sığmıyor artik diyordum hatta :)