Runyaaa aynı duyguları ve ağlamayı bende yaşadım, temizlik yapsam halim yok yapmasam gönül razı değil. O haftalarda insan daha da duygusal oluyor galiba şuan 37 haftadayım o kadar takmadığımı farkettim. Bende eşimin temizliğini hiç beğenmiyorum. Doğurup çılgın gibi temizlik yapmak istiyorum. Ne dersek diyelim sizin gözünüze batacak maalesef. ☹️ Sevgiyle kalın, inşallah bu günler geçecek :)