DnzDrn Daha önce tahmin için post açmıştım çok kişi kız dedi ama doktor erkeğe benzetti ikili testimizde. Bi çıkıntı var sanki ama 3 hafta sonra netleştirelim dedi. :) Buda son ultrasonumuz:) Sağlıklı olsunlarda kız erkek hiç farketmez tabi ki 🤲 çıkıntıyı gören var mı 🤣Çıkıntısına öldüğümm ya😀😀😀💙
UmutsuzPolyanna DnzDrn haftan daha küçükmüş benim bebişte çıkıntı 16. haftaya vardı geçen hafta kız olduğunu öğrendim bazen kızlarda klistoris yapısı çok şişkin olduğu için erkekle karıştırılıyormuş 🙂
DnzDrn UmutsuzPolyanna Bana farketmesede eşim kız istiyodu azcık buruldu😀 Kıza dönerse olay mutlu olur. Hayırlısı 🤲