Anne88 Kızlar böyle vi ateş basması görmedim bı yanıyorum bı üşüyorum gece daha sık oluyor yumurtlamadan dolayı olabilir mi
annesinin_beybisi Anne88 evet olabilir ben de aynısı oluyor bir ustümdekini çıkarıyorum 5 dakka sonra tekrar giyiyorum 😃
annesinin_beybisi Anne88 evde soba falan da yanmıyor eşim de delirdin mi bu soğukta üstünü çıkarıyorsun diyo😄
Anne88 annesinin_beybisi Bende öyle ustumden yorganı atiyorum 5 dk sonra bidaha ortuyorum bu sefer adamda üşüyor 😄😄