Merhaba kızlar 14+5 haftalık hamileyim, yüzüstü yatmayı çok severim hamilelikte yatmamaya çalışıyordum ama bu sabah kendimi yüzüstü yatarken buldum 🙈 uyandığımdan beride hafif bel ağrım var acaba rahim baskı yaptı diye mi oldu yada böyle birşey yaşayan varmı açıkçası biraz tedirgin oldum hafif karnım çıkmaya başladığı 11. Haftadan beri şimdi üstüne yatınca tedirgin oldum