Mucizemm0101 zaydn ben 36. Haftadayım hâlâ yok 😬 nerde gözüküyor o buton ben bakıyorum ama göremiyorum
Mes8994 38+2 yiz bizde ama bugün belim çok.agriyor.sabah beri bakalim birsey kalmadı artık.bekliyoruz dört gözle kızımızı
zaydn Yenianneadayi2208 aynen daha çanta falan hazırlamadım kıyafetlerini de yıkamadım geç mi kaldım 🤦🏻♀️
Yenianneadayi2208 zaydn Valla bir an önce hazırlıklara başlayın ve tamamlayın derim.Benim erken doğum riskim var ve geçen hafta herşeyi tamamladık. odamız , kıyafetlerimiz , dolabımız.. Hazır ol da gelmesini bekliyoruz her an gelir diye..