Günaydın arkadaşlar, 20+1 hamileyim. Gündüzleri hareket halinde olunca herhangi bir sıkıntı yok ama geceleri el uyuşmasından ölüyorum. Şiddetli ellerim uyuşuyor uykudan uyandırıyor sürekli. Magosit tablet olan magnezyum hapı kullanıyrm ama neden olabilir acaba? Ne yapmalıyım :/