Duygu0621 Kızlar 12 de randevum var , doktorumdan rica etsem ultrasonda bebeğime bakarken bende telefonumdan videosunu çekebilir miyim acaba , yapan var mı aranızda 😕
Meray17 Duygu0621 cnm özel de çekebilirsin hatta ilk kalp sesini falan da kaydetmiştim. Büyüdükçe görüntüyü de kaydediyorum ara ara ☺️
blueberyy00 Duygu0621 ay ben hep yapıyorum eşimle gittiğimde eşim çekiyor ilk çekerken eşim gelememisti doktora dedim video alabilirim demi eşim çok merak ediyor dedim güldü bana merak eden baba gelir ben olsam göstermem ki gelsin bidaha diye sakalastik ama çekiyorum hatta kendi ekranını çevirdi daha net çekersin burdan çek dedi saolsun
Duygu0621 blueberyy00 yaaa , burdaki özel hastane çok tuhaf , eşimizi almıyorlar , içeri 2 bayan birden alıyorlar . Biri beklerken diğeri ultrssomda oluyor . Çok tuhaf normalde tek tek alması lazım bide hiç eşler giremiyor 😐
Mervedefne33 Duygu0621 cnm özel hastanede ise ben kızımın cekmiştim ablamla birlikte gitmiştik o cekmiştim çok guzel görüntüleri var eli parmağında kulağında öyle kalp ayısı vıdeosu ayrı cekmıstım rica edersin izin verir cnm
blueberyy00 Duygu0621 AA o nasıl özel oluyor öyle canım pandemi baslarnda eşleri almıyorlardi kesinlikle ama son zamanlarda eslerde giriyor
Petyynut Duygu0621 izin verir büyük ihtimalle, benim doktorum kendi diyor hareketli olduğu güzel görüntü aldığı anlarda videoya çekebilirsin diye ☺️