Haticeakardeniz 30haftalik gebeyim rahmimde batmalar hissediyorum yürüdükçe bebeğim hareket ettikçe daha çok oluyor doktorada gtmedim önemli biseymidir
tugbaninmucizesi Haticeakardeniz canım daha 10 haftalik hamileyim ama bebek büyüdüğü için falan oluyor olabilir ama tecrubelilere sormak lazım 😊
hilalcukurlu Haticeakardeniz iğne batması gibii mi hissettiğin ben öyle hissedip sormuştum rahim genişlediği için oluyor korkulacak bişey yo demişti yine de aklında soru işareti kalmasın istersen kontrolünde doktoruna danışmanı tavsiye edebilirim :)
Esmagnc Bu haftalarda kasılmalar başlıyor normal canım kontrolünde doktorunada söylersin belki nstye sokar kontrol amaçlı . Ama kramplar kasık ağrıları falan başlıyor 😇