Tugce111 ben ilk üç dört gün berbattim sonra toparlanmistm iki aylk hamileyken covid oldm ilk gün acayip kafatası kafa ağrısıyla bütün gün uyayamadim ağlayarak sabahı bekledim sonra test yaptrdm pozitif çıktı eve geldgmde ateşim vardı 38
Uzandm dinlendim sirkeli su koydm alnıma zaten hap icilmyor hamile olnca mide bulantısı bu dönemde oluyormuş iki aylkken bide kovidde bulantı yapınca su bile icemedim su icmeyce bebeğe sknti olurms doktorum demsti zorlayin kendinizi suyla atıyormuş vücuttan hastalığı
su içmek için size tavsiyem en önemlisi bolca su , meyve , yoğurt vitaminli şeyler yiyin hicbsy canınız istemiyorsa yoğurt
Ben yiyemyodm yoğurdun içine ekmek böler yerdim
Bol sıvı alın yani çorba gbi
Geçer dua edin endişe etmeyn stres yapmayın 💙