Makskala 23 haftalık hamileyim iki gündür belimin sağ tarafı kalçamın hemen üstü ağrıo. Sizinde oldumu normal mi bu ağrı tek taraflı ağrıyınca korktum biraz. Bide benim bebek tersmiş doktor ağrın olabilir dedi ama bele vurur mu bu ağrı bilemedim
Busraferdi7 Makskala Bizde 23+4 olduk bel ağrısı çok değil ama sırt ağrıları çoğu zaman yaşıyorum bebek içerde büyüdükçe bir yere baskı oluyor malesef.
Nazliklkn Makskala bende 23 haftalık hamileyim dediğiniz şekilde ağrım oluyor. Dün doktor kontrolüm vardı sorduğumda bunun normal olduğunu söyledi canınızı sıkmayın bebek büyüdükçe ağrılar normalmiş ☺️
Asdas123 Makskala Makskala benimde ayni şekilde ağrım var doktorada bu şekilde tarif ettim normal dedi ayaklarınızı uzatıp bol bol dinlenin
Nazliklkn Makskala rahatlamanıza sevindim :) çok fazla olursa doktorunuza danışmayı ihmal etmeyin lütfen 🤗
momeda Haftadayım malesef bendede var topallaya topallaya yürüyorum resmen doktor daha dur son aylar gör dedi Allah yardımcımız olsun🙏