fatma54 Elif2307 doktorun kesi atmaması için kolay ve ucuz yöntem sadece baş parmağınızı yağlamak için zeytinyağı veya vazelin kullanabilirsiniz
Papatyali Benim tanıdığımda 2.çocuguma doğuma gittim açılmam yoktu geri geldim pamuğa zeytinyağı koyup dolandım 1gun sonra çok kolay doğurdum demişti 🙆🏼♀️💁🏻♀️
Babies16 Normalde dogumda vazelin kullaniyorduk biz genelde.ama her hastanede kullanilmiyor.vazelin daha kalici.zeytin yagini emiyor vucut.fakat vazelini dogumda suruyorsun gunler oncesinden deil.