Doğum yaklaştıkça geriliyorum . Annesinin adını koymak isteyen eşim, bebek doğunca tuzlamak ve göbek bağı düşmeden yıkamak isteyen büyüklerim .. neden benim fikrim alınmıyor diye üzülüyorum bazen kendimi sadece taşıyıcı anne gibi hissediyorum hiçbir şeye hakkım yokmuş gibi .