Spinal sezeryan sonrası uyuşukluğum çok hızlı geçti hatta çabucak kalkıp yürüdüm diyebilirim. Ama bugün 3. Gün ve hala sol ayağımın tabanında ve bileğimde bir miktar uyuşukluk,güçsüzlük var.Doktorum geçer birkaç güne dedi ama aklıma takılıyor.bunu yaşayan var mı?