myasise maalesef her markanın herşeyi iyi diye birşey yok örneğin prima aktif bebek kullanıyorum bi keresinde Migros’ta prima pure ıslak mendil indirime gitmişti normalde 21 miydi neydi 10.30 a düşmüş dedim marka olsun pahalı ya iyidir diye😂gittim 2 paket aldım sonra dedim keşke birkaç paket daha alsaydım sonra kullanmaya başladım ayy o kadar kötü ki mendili ince koku kötü kokusuz olmasını tercih ederim diğer paketi bile hala durur kullanmıyorum uni babynin üstüne tanımıyorum ben