Hayırlı sabahlar ben 19 ekimde hasta oldum 27 ekimde aşilama yaptırdım aşilama’nin 7. Gunu kahverengi akıntı geliyor bu yerleşme kanamasi olabilir mi? Aşilama’nin 4. Gunu 1 damla pembe akıntı gelmiş kesilmişti bu durum normal mi yoksa hasta olma olasiligim var mı 16 kasımda olmam gerekiyo suan 8. Gundeyim hala geliyor protestan kullanıyorum adet olma olasılığı var mı ?