Merhaba kızlar, 5 haftalik hamileyim. İşe giderken sürücüsü oldugum aracla agir bir trafik kazasi gecirdim. Allah’a sukur pert aractan sag cikabildim. Ama olay aninda hafif kanamam oldu. Sonrasinda aksam bir avuc ici kadar koyu kahve kanamam oldu. Ertesi gun doktora geldim kesenin icinde bebegi gorduk sukur. Ama kesinin hemen yaninda kanama vardi, bir de kese bicimsiz dedi doktor. Hastaneye yatirdi progestoron basladi. Benzer bir durum yasayan oldu mu? (5 hafta beta hcg degerim de 1500)