Kereminannesiiiiiii anneyimmm_ Meme şeklindeydi benimki zaten doktor bebek baskı yapıyor doğumdan sonra geçer dedi. İlaçla acısı geçti sezaryendi benim doğum bilmiyorum normal doğuma etkisi varmı. Doğumdan sonra gerçektende geçti.