Seymaben Nurbyk0306 kanamamın hiç bir türlüsü normal sayılmaz genelde bende 10. Haftamda yaşamıştım progestan fitil ve düşük önleyici iğne yazmışlardı bi doktora görünün bence 🌸
Byztrkravc Nurbyk0306 endişelenme ama doktora da mutlaka git Progestan verir büyük ihtimalle bende de aynısı oldu 10 gün evde yattım kese etrafında kanama alanı vardı bi kez geldi daha olmadı
Hayat_Recep3480 Merhaba doktorunuza danışın benimde lekenmem oldu progestan iğne hemen verdiler ihmal etme
muhendis_annee Nurbyk0306 Eski kan o . Sorun olduğunu sanmıyorum bendende çok gelmişti . Pcos falan var mı
ikizlerin_annesi__ Benimde öyle oldu korkmayın ama mutlakaaaa doktora görünün hemen progestan kullanmanız gerekebilir geç kalmış olmayın kırmızı leke olmasın