Ogretmenanne123 Merhabalar ikiz bebek bekliyorum doğuma az kaldı çantamı hazırlıyıcam tecrübeli anneler hastane çantasına tulum mu alt üst takım mı koydunuz bebek için? Biraz minik olacaklar ikiz olduklarından ne önerirsiniz?
rabbiminemanetleri Ogretmenanne123 ben alt ust koydum canim 3 takım koydum hatta toplam 6 tane . Hem alt değişirken de rahat edersn
Lulemom Ogretmenanne123 ben alt üst giydirdim. 3 tane tulum almıştım. 3 kere giydirememişimdir 😄 bana hem kullanışsız geldi alt değiştirmek için falan. Hemde çabuk büyüdükleri için kastırıyo ayakları. Kullanamadım yani
Yesimmm12 En iyisi alt üst canım tulum bence hiç alma cunki çabuk küçülüyor giydirlmiyor oğlumda aldıklarım kaldı giydiremedim çevremdeki herkes aynı şeyi söylüyor en iyisi bol bol alt üst
Ogretmenanne123 rabbiminemanetleri bende öyşe yapayım canım hastanede eve uzak olacak çünkü gidip alma şansımız yok bir gece kalıcaz zaten her şey yolunda giderse🥰🙏🏻
Ogretmenanne123 Lulemom eyvah bisürü tulum almışım😁😁 ilk etap alt üst koyayım ozaman😁 teşekkür ederiiim♥️♥️
Acemi_anne61 Yesimmm12 üzülüyodum herşeyi aldım bi tulum alamadım cocuga diye 😂 sizde alma demişsiniz rahatladım o yüzden 💖
Aselinkooo Ogretmenanne123 ilk günler alt üst daha pratik olur tulumu göbek düştükten sonra giydirmiştim
Kaderx Ogretmenanne123 hemsire verilcek alt üst takım koydum. Hastane çıkışı alt üst takım koydum. Tek bir tane tulum yedek koydum alt üst daha rahat olur alt deqisirken bnce
Egosto Ogretmenanne123 ilk doğduğu zamanlar alt üst daha kullanışlı olur rahat olur bir ay sonra falan da tulum dagiydilebilir
Prensesiminyolculugu Ogretmenanne123 canım tulum zor oluyor biraz daha ben hep alt üst giydiriyorum sürekli bez değiştiği için