Dün bir emzirme danışmanı videosuna denk gelmiştim “bebekler memede uyumak isterse izin verin çünkü memedeki koku ile amniyon sıvı kokusu aynı olduğu için kendini güvende hissedebildigi tek yer orası oluyor” demişti. Benim kayınvalidem de ayağında sallama memede uyutma doğumdan sonra alışmasın, emzir yatağına yatır diyor 🤔 ee tamam hadi diyelim öyle yaptım bebeğim daha minicik olacak dış dunyaya bensiz nasıl alışsın hem 9 ay beklemisim nasıl bırakayım kucağımdan😶 yanlarında olmayınca bile ağlayan bebekler var yalnız kalmayi tehdit olarak algılıyor çünkü bizim dünyamızı bilmiyorlar 🤗
Hanımlar yanlış mı düşünüyorum hormonlar tavan yine bende doğmadan ben nasıl yalnız bırakırım diye ağlıyorum 😅😅
İlk gebeliğim bu arada 🥳🤗