Güzel anneler.. 26+5 im bebeğim dünden beri az hareket ediyo ve hareketlerini çok çok aşağıda hissediyorum. İdrarımı kaçıracak gibi oluyorum. Tuvaletten geldikten sonra 5 dk geçmeden sanki daha yeni gitmemiş gibi yine gidiyorum. Genelde bebeğim çok hareket eder karnımın her tarafında hissederim ama dünden beri bi garip. Ve son olarak özel bölgem çok ağrıyo bebek büyüdüğü için mi acaba