meleklerimveben Kizlar 39+1 im bugun 1 fincan içeyim yavaştan başlayayım dedim sizce bir zararı olur mu? Rezene süt için faydalı ama gebelikte de önerilmiyor falan diye duydum.. var mi doğumdan hemen önce başlayan?