Ela532 Eymen_63 Allah yardimcin olsun sağ salim bebeğini al kucağına canım bize de haber et çıkınca 🌸
gunesveguney Eymen_63 yaaaa çok heyecanlı rabbim yardımcın olsun canım benimde cuma günü valla çok heyecanlıyım 😍
Eymen_63 Hepinize çok çok teşekkür ediyorum 🥰çok şükür dün olduk sezeryan, ikimizde sağlıklıyız darısı tüm bekleyenlerin başına inşallah sağ Salim kavuşun minnoşlarınıza🙏🙏sormak istedikleriniz varsa buyurun cevaplarım😊😊
1bebek1anne Eymen_63 spinal mi oldunuz genel mi neler yaşadınız vaktiniz varsa anlatabilir misiniz 🙏🏻 Hayırlı olsun bu arada 🌸
calikusu_03 Eymen_63 güle güle büyütün inşallah.. sütünüz ne zaman geldi ve alttan muayene yaptılar mı sezaryen sonrası en çok bunları merak ediyorum
Eymen_63 1bebek1anne cnm spinal oldum ameliyat sırasında başım dönüyor dedim sonra serum mu takıldı bnmi bayıldım anlamadım odada uyandım . İlk kalkışımda çok zorlandım tabi herkesin bünyesi çok farklı eşimin kollarında bayıldım ilk yürümemde. Sonrası ağrı kesici falan vuruldu güzel geçti şükür şuan daha iyiyim gaz çıkardıktan sonra taburcu oldum. İnşallah kazasız belasız kucağınıza alırsınız bebişleri Allah yardımcınız olsun🙏🙏🙏🙏
Dlkglkm gunesveguney inşallah güzel bir doğum olur🤲sakin ol canım.hicbirsey anlamayacaksin.spinal mi genel anestesimi olucaksin?ben spinal oldum.bebegimi doğduktan sonra hemen gördüm.spinalde kendinde oluyorsun zaten.saat kaçta doğumun? Duanı et ve kendini Dr una bırak🥰güzel haberlerini bekliyoruz.
Eymen_63 gunesveguney cnm hiç korkma inşallah Allah’ın izni ile çok güzel geçecek uyuşturan sonra zaten hiçbirşey hissetmiyeceksin bir bakıyorsun bebişin ağlama sesi😍
gunesveguney Dlkglkm canımm çok teşekkür ederimm 10.30 da alacaklar doğuma spinal istiyorum ya her şeye şahit olmak istiyorum bende 😍
Dlkglkm gunesveguney Hayirlisi olsun canım aynen spinal iyi hem genelde sütün biraz daha geç gelir diyorlar.sakin ol ameliyathanedekilerde çok yardımcı oluyor.kendine gelince yaz 🥰🤲inşallah kolay ve güzel gecicek
Eymen_63 DerinMavii hiç korkma korkutma kendini kolay değil ama İnan geçiyor cnm yeterki sen ve bebeğin sağlıklı olsun😍güzel haberlerini bekliyoruz 🥰
Dlkglkm DerinMavii yok hissetmiyorsunuz sezeryanda hicbisey anlaşılmıyor doğumda ama doğumdan sonra ağrın sancin oluyor birax
Eymen_63 calikusu_03 teşekkür ederim canım inşallah sende sağlıkla kavuşursun sütüm bebeğim gelir gelmez verdim hemen geldi ama çok az olduğu İçin dün akşam mama aldık arada mamada veriyoruz. Altan muayene yapıldı cnm ameliyattan çıkınca karnının temizlenmesi içinmiş