Kafam ne güzel kış bebeği geliyor 🤗
Ben bebeğim için
2 tane 5 Li hastane çıkışı
Bi tane isimli tulum
2 tane yedek uzun kollu iç zıbın
Bi tane yedek tulum
3 tane yedek eldiven (hastanede sürekli ellerinden düşüyormuş takımların içinde var ama koydum yinede)
10 lu ağız mendili
2 tane müslin örtü
Bir tane nohut battaniye çıkışta kundak yapmak için bir tane de penye battaniye hastanede örtmek için
10 tane bez, pişik kremi, alt temizleme pamuğu
Emzik, kaşık biberon.
Ben sanırım baya bişey almışım kış bebeği diye ☺️