EsraYsf Kizlar söylemesi ayıp disardan yemek söyledik dun aksam sadece içecek.olarak.kola vardi eşimde söylemiş nefis 1 cay bardağı ictim sizce birsey olur mu içim içimi yedi bitirdi 😩
Garipyolcuu EsraYsf hiç korkma bişey olmaz bizim gelin hamileliğinde kola cipsle beslenirdi dipcik gibi çocukları var kuruntu yapma 😄nefis bu hamilesin çeker öyle düşün kendini rahatlat
Papatyam63 Yokya o kadarına sanmıyorum ben bir bardak yada daha fazla içince çok gaz oluyor bende ondan artık eve kola yasak diyorum
EsraYsf Garipyolcuu valla rahatlamış hissettim şuanda geceden beri uyuyamadim yani cocuk erimiş bile olabilirmi diye bile dusundum🙈😁
Garipyolcuu EsraYsf hiç merak etme eriyecek olsaydı şimdiye kadar iç organlarımız erirdi annelik iç güdüsüyle öyle düşünüyorsun ama merak etme 🙏
okuyor Youtubeda doktor Kaan Kocatepe var. İçmeyin ama bir kereden nefsi koreltmekle bir şey olmaz demişti :)